آیا کراتینین سطح 1.5 خطرناک است

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا کراتینین سطح 1.5 خطرناک است

 

http://www.kidney-support.org/living-with-kidney-disease/1874.html

سطح کراتینین بالا معمولا به معنی آسیب کلیوی، زیرا کلیه های سالم کار می کنند به آنها را حذف کنید از خون. آیا سطح کراتینین 1.5 خطرناک است؟

سطح کراتینین بالا

سطح کراتینین بالا می تواند توسط عوامل بسیاری، از جمله سوء مصرف مواد غذایی، ورزش شدید، آسیب کلیه و غیره محدوده نرمال از سطح کراتینین 0.6 ~ 1.2mg/dL است ایجاد می شود. کراتینین 1.5 است خیلی بالا نیست، با این حال، آن does't شما را در یک شرایط سالم هستند.

اگر سطح کراتینین بالا خود را طول می کشد در حالی که برای شما ممکن است نیاز به نگرانی زیادی. با این حال، در صورتی که سطح کراتینین بالا برای مدتی طول می کشد، شما را به آزمایش های بیشتر برای پیدا کردن زمینه ای باعث می شود در اسرع وقت پیشنهاد شده است.

یک لیست از آزمون سطح بالای کراتینین برای تشخیص نهایی وجود دارد. اگر شما علاقه، شما می توانید لیستی از سرویس آنلاین ما - جعبه کمک های عرضه را به روی صفحه نمایش خود را از سمت راست و پایین پرش. رایگان و امن است.

اگر سطح کراتینین بالا بیماری کلیوی ایجاد می شود، به شما پیشنهاد را به یک برنامه رژیم غذایی مناسب و پیدا کردن درمان مناسب برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

رژیم غذایی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 1.5

بیماران با سطح کراتینین بالا 1.5 پیشنهاد می شود برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی بر اساس شرایط پزشکی خود را. به شما پیشنهاد به یک تشخیص دقیق و پزشک شما می تواند یک برنامه درمانی بر اساس آن. اگر شما گزارش پزشکی خود را در دست، شما می توانید آن را به kidney-support@hotmail.com ارسال و کارشناسان ما می توانند شما را با غذا پیشنهاد و لیست رژیم غذایی پاسخ.

درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 1.5

طب گیاهی چینی پیشنهاد برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی. با استفاده از گیاهان طبیعی، گیاهان، ریشه و غیره برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

و کلیه ها بهتر به حذف کراتینین سپرده شده در خون به طور طبیعی کمک خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خطرناک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.